Vereniging

Commissies

Diensten voor leden

Wijkschilder

Vanaf mei 2014 kunnen de leden van de Belangenvereniging gebruikmaken van de collectieve overeenkomst die gesloten is met HENK KOP SCHILDERWERKEN. Deze raamovereenkomst voorziet in een vaste lage prijs voor het vakkundig schilderen van de eigen woning in Weltevreden, ongeacht het woningtype (A, B of C).

Ook in 2017 werd het tarief van 2014 gehanteerd. Dit tarief is ook van toepassing in 2018. Bij een eventuele BTW-verhoging zal dit wel worden doorberekend.

Direct naar de overeenkomst (jaar 2017) met onze wijkschilder.

Onderhoud centrale verwarming

U kunt gebruik maken van een korting van circa 10% op het onderhoudsabonnement van uw CV-installatie. De Belangenvereniging heeft deze korting voor haar leden bedongen bij Eneco Installatiebedrijven (voorheen Gasservice Utrecht). Dit bedrijf kent uw installatie en reageert snel bij storingen. Kijk op de Eneco website welk abonnement het beste bij u past. De klantenservice kunt u bereiken op telefoonnummer 088 8955000.

Verlichting brandgangen

gangverlichtingUit oogpunt van inbraakpreventie en veiligheid zijn zo'n 20 jaar geleden door de vereniging lampen geïnstalleerd in de gangen achter de woningen.

Voor de energiekosten wordt sinds 2010 €10,00 per jaar vergoed.

In het geval van storingen kunt u contact opnemen met
Frank ter Braak, Marie Curieweg 16, e-mailadres: fjtb@ziggo.nl

De vereniging onderzoekt op dit moment de mogelijkheden van LED-verlichting.

Mollenverjager

De vereniging heeft een mollenverjager aangeschaft die via de penningmeester Ricus Peetoom geleend kan worden. De borg voor de mollenverjager bedraagt €40,- Lees de uitgebreide info die eerder in INFO Weltevreden werd gepubliceerd.

Last van mollen en de mollenverjager lenen? Bel dan met Ricus, Otto Hahnweg 15, telefoon 220 41 77.