Thema-avond Veiligheid

24 september 2014

foto inbraakBent u geïnteresseerd in de veiligheid van onze woningen in Weltevreden? Bezoek dan de indringende thema-avond in ons gemeentehuis, op woensdag 8 oktober a.s.!

Lees onderstaande uitnodiging en meldt u aan via het e-mailadres noortl@debilt.nl.

Uitnodiging gemeente De Bilt

“112 Politiealarm goedendag”.

“Goedemorgen, u spreekt met de heer Jansen uit Bilthoven, er wordt momenteel bij mijn buren ingebroken. Ze zijn niet thuis en het alarm gaat af. Er zijn mensen binnen”.

Wilt u weten hoe dit afloopt? Kom dan op woensdag 8 oktober 2014 om 19.30 uur naar het gemeentehuis in Bilthoven. De politie neemt u, in de Week tegen Woninginbraak, mee in een waargebeurd verhaal van een woninginbraak in Bilthoven. Als een echte ‘crime scene investigator’, krijgt u live de echte 112 melding te horen, hoort u het verhaal van de slachtoffers en krijg u over- en inzicht in het rechercheonderzoek, de forensische opsporing en nog veel meer. Alle aanwezigen maken kans op het meedraaien van een dienst bij de politie De Bilt. U kunt zich aanmelden door te antwoorden op deze mail. Wij zien u graag de 8e!

Met vriendelijke groet,

Linda van den Noort
Integrale Veiligheid
(aanwezig: ma, di, do, vrij)