Verkeerscommissie actief in werkgroep Gemeentelijk Verkeer- en Vervoersplan

Verkeerscommissie praat mee!

De verkeerscommissie van onze belangenvereniging neemt deel aan de werkgroep Gemeentelijk Verkeer- en Vervoersplan (GVVP). De eerste bijeenkomst vond plaats op dinsdag 19 april in het gemeentehuis. Daar zijn we gevraagd om mee te denken over oplossingen en om de ideeën van de gemeente te toetsen. De adviezen van de werkgroep worden meegenomen bij de vorming van het GVVP.

Doel GVVP

Het doel is om aan het eind van dit jaar een vastgesteld verkeersplan te hebben, dat in de gemeente breed gedragen wordt. De projectgroep vindt draagvlak voor dergelijke plannen zeer belangrijk. Het is uiteindelijk een plan dat voor ons wordt gemaakt, om het verkeer- en vervoerklimaat voor ons aangenamer te maken. En beter te laten aansluiten bij de wensen van ons en andere betrokkenen. We zullen de komende twee maanden daarom zeer regelmatig bij elkaar komen om te brainstormen over alle verkeerszaken.

Ook uw mening telt!

Ook U kunt uw mening over verkeer en vervoer kenbaar maken. En wel door een internet-enquête in te vullen op www.watbeweegtdebilt.nl. Dit neemt ongeveer 10 à 15 minuten in beslag. Doet u vooral allemaal mee, het geeft ons als verkeerscommissie ook de nodige handvatten om in de brainstormsessies mee te nemen! Daarnaast kunt u natuurlijk ook gebruik maken van ons eigen forum om uw mening te geven.