Kerst vieren met de wijk

20 december 2018

Wijkkerstfeest op zaterdag 22 dec. vanaf 18 uur

De tijd vliegt, voor je het weet is het jaar weer voorbij. Onderweg naar 2019 is het inmiddels een traditie geworden om samen met buurtgenoten het jaar af te sluiten met ons Weltevreden wijkkerstfeest. Met een hapje en een drankje, een échte kerstboom, vuurkorven, sfeerverlichting, glühwein en ook muziek. Kinderen zijn van harte welkom! Voor hen zal één van de ouders rond 18.30 uur een kerstverhaal voordragen.

Inloop: vanaf 18 uur ben je van harte welkom.

Kleine bijdrage

Het wijkkerstfeest is gratis voor onze leden tot 15 jaar. Vanaf 15 jaar vragen wij een kleine sponsorbijdrage van € 2,00. We gaan niet langs de deur om geld op te halen, maar plaatsen een ‘Dropbox’ in de tent waar je de bijdrage in kunt doen.

Kom je ook? Meld je aan!

Om te weten wat we voor onze boodschappenlijst moeten inslaan vragen we om je per e-mail aan te melden en daarbij aan te geven met hoeveel personen/kinderen je komt. Wil je iets doen? Zingen, (live)muziek of een ander initiatief ? Geef het even aan ons door! Frank ter Braak zal dit jaar de organisatie verzorgen. Frank gaat ’s middags opbouwen, alle hulp is welkom!

Aanmelden en meedoen? Stuur een e-mail naar kerstophetplein@gmail.com

Reageren op dit nieuwsbericht?

Geef uw reactie op het forum van de wijkvereniging of op Facebook