Zomerfeest Marie Curieweg

17 september 2016

De buurtbewoners rondom de speeltuin aan de Marie Curieweg organiseren elk jaar hun eigen zomerfeest, dit jaar op zaterdag
3 september. Voor iedereen was er wat te doen. Voor de kinderen: spelletjes, popcorn, eten en drinken, springkussen en de poppenkast. Dit is steeds weer een succes. In de loop van de tijd is zoveel ervaring opgedaan dat het professioneel wordt aangepakt. Geluid, muziek met optredens door buurbewoners, de barbecue. Een feestelijke afsluiting van de zomer onder elkaar.

Dick en Hanneke maken voor de poppenkast elk jaar een ander draaiboek. Knap hoe ze dat doen. Dit jaar was het actuele onderwerp de buurt WhatsApp. Dit werd op een leuke manier aan de kinderen uitgelegd. Natuurlijk met Jan Klaassen en Katrijn in de hoofdrol, een boef die Ab heette en een wijkagent. Natuurlijk werd de boef gepakt met behulp van de App.

Het weer werkte goed mee. Al met al een fijne feestelijk dag. Al die actieve vrijwilligers die dit voor hun mede buurtbewoners toch maar steeds weer mogelijk maken verdienen een dikke pluim.

Peter Dijs, voorzitter