Inbraakpreventie van de woning

Speciaal thema op de jaarvergadering van donderdag 27 oktober 2011

inbraakpreventieDe opkomst bij de jaarvergadering is ieder jaar wisselend en steeds weer een verrassing. Daarom voegen we er nu een extraatje aan toe. Het thema is "hoe kan ik mijn huis het beste beschermen tegen woninginbraak". Het aantal woninginbraken nam in 2010 toe met maar liefst 15%, dus het onderwerp is nog steeds actueel!

We organiseren dit thema met hulp van de Gemeente. Er is al een toezegging van de politie en er komt ook een slotenexpert. Ook is een ervaringsdeskundige (in de persoon van een ex-inbreker) uitgenodigd die de zwakke plekken in onze wijk gaat verkennen. Tijdens de jaarvergadering zal hij u op de hoogte zal stellen van zijn bevindingen. Om te leren wat we beter kunnen of juist niet moeten doen.

We hopen dat het allemaal lukt, maar het is nog niet helemaal rond. Daarom zal de Weltevreden INFO ook wat later uitkomen dan gepland. Vanzelfsprekend zullen we het vergaderdeel zo kort mogelijk proberen te houden, zodat we met z’n allen wijzer kunnen worden van de deskundigen. Wat ten goede kan komen aan de veiligheid in de wijk.

Natuurlijk hopen we dan ook dat u er op 27 oktober bij zult zijn. Wij nodigen u uit om op het forum aan te geven wat u van deze opzet vindt.

** Nagekomen bericht van Het Bestuur (21 oktober 2011) **

Het is helaas niet gelukt om dit extraatje te organiseren. De jaarvergadering gaat wel door.